» Strona Główna » FAQ

FAQ - najcześciej zadawane pytania

1. Jak odebrać zamówienie?
Każde zamówienie jest rozpatrywane indywidualne oraz wysyłane na konto Kupującego. Jednak czas weryfikacji nie jest dłuższy niż 24h (zazwyczaj trwa to kilka minut).

2. Czym jest Trade URL i skąd mam go wziąć?
Trade URL jest potrzebny, aby można było dostarcztć zakupiony przedmiot na konto Kupującego. W sekcji technicznej opisaliśmy gdzie znajduje się link wymiany.

3. Jak długo trzeba czekać na wysłanie zamówienia?
Tak jak wcześniej napisaliśmy, czas oczekiwania to MAKSYMALNIE 24h, jednak zazwyczaj trwa do kilka minut od wysłania zamówienia.

4. Mam błąd wymiany, co robić?
Możliwe powody to:
Podałeś błędny Trade-URL
Posiadasz inne blokady Steam, więcej informacji możesz znaleźć w Strefie Technicznej.

5. Czy możliwa jest negocjacja cen?
Niestety jest to niemożliwe. Natomiast jeżeli przedmiot przez dłuższy czas nie bedzie sie sprzedawał to może nastąpić obniżenie ceny.

6. Czy można sie z Wami skontaktować?
Oczywiście, w sekcji "Kontakt".



POWERED BY







COPYRIGHT © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone!

Program Partnerski  |  Polityka Prywatności, Regulamin